que faig?
Hola!!
Mireu, se que hi ha noies amb molt fluxe i altres que no en tenen tant. Aquest tema m'incomoda molt ja que jo tinc moltes ganes de fer-ho amb el meu nòvio però em sento molt insegura perquè quan em poso calenta em surt molt fluxe.
Jo ja li he fet "pajas" i sexe oral i quan ell intenta tocar-me, ho evito. Tinc ganes de que em masturbi però no m'atreveixo pel fluxe.
Hi ha alguna manera de reduir-lo? M'agradaria que fos anònim i que responguessiu alguna altra cosa que: es normal, confia...
moltíssimes gràcies!
Cristina Albó

Hola mrivis,
No podem fer res per evitar tenir flux ni per reduir la quantitat de flux, si et genera molt malestar pots
parlar amb el teu ginecòleg i comentar-li el que et passa i la
incomoditat que això suposa, però el flux és un
mecanisme del nostre cos per a mantenir el pH de la vagina i per netejar
la zona. Per tant és saníssim que tinguis flux.
No sabem què és el que no t'agrada si la teva parella nota aquest flux, és una resposta fisiològica d'excitació, possiblement ho rebrà com alguna cosa positiva! Si et fa vergonya que la teva parella ho noti, normalitza-li, explica-li, parla amb ell. Veuràs que no ho viu ni amb angunia ni amb fàstic, possiblement s'excitarà més si veu que tu t'excites tant amb la seva estimulació!
Gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat