Preocupada
Bones, cada vegada que el meu novio em fa un oral o em masturba despres al arriba en molesta quan em toca i també es com a dolor. Per que pot ser?
També crec que la meva parella es precoç, com podem solucionar-lo quins exercicis podem fer per que no arribi tan aviat.
I per que jo arribi abans?
Cristina Albó

Hola Desconeguda,
El primer que has de saber és que és molt normal ejacular ràpid, ja que
quan un noi està excitat, és natural que la resposta sexual sigui així. Els nois funcionen diferent a les noies. Quan un noi està a punt
d'ejacular, a punt d'arribar a l'orgasme, hi ha un punt que es diu "Punt de No-Retorn", si parem l'estimulació just abans l'ejaculació es pot controlar, si el passem, el noi ejacularà encara que es deixi d'estimular. En canvi, les noies necessitem una estimulació constant i concreta.
D’altra banda, si el que busqueu és que la penetració duri fins que tu
arribis a l’orgasme, esteu posant les coses força difícils, i això possiblement fa que ell senti pressió per no ejacular, centrant-se en això i no en el plaer. Si això passa és normal que l’ejaculació es produeixi abans del que ell vulgui.
Per poder allargar el temps, es necessita pràctica, ja que és important
reconèixer aquell moment en el qual es "perd" el control que hem explicat
abans. Ell pot començar a fer aquest aprenentatge ell sol, per exemple,
quan es masturbi, provar de detectar el "punt de no retorn", i quan vegi
que arriba que pari de tocar-se. Esperar una estona i continuar de nou.
En parella, si veieu que ja està a punt d'ejacular, pareu la pràctica
que estigueu fent i per exemple, que t’estimuli a tu! Tot és
aprenentatge, tant quan s'està sol com en parella, i no hem de tenir por
a parar-nos o anar una mica més lents.
Per arribar abans a l'orgasme tu, necessitaràs un grau altíssim de coneixement propi! Saber exactament què t'agrada i de quina manera, així el podràs indicar i ensenyar com t'agrada sentir el plaer.
Esperem que això us ajudi una mica.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat