Precoç
L'altre dia vaig fer una consulta i no em quedar del tot clara. Sé que es precoç, ells no ho poden controlar, pero perquè els hi molesta ser-ho? Se'ls hi acaba el plaer? No poden entrar en la noia? Se'ls hi baixa?
Cristina Albó

Hola de nou Anònima,
A alguns nois no els agrada tenir ejaculació precoç perquè no controlen quan arriben a l'orgasme. Sovint aquesta pèrdua de control és deguda a que no estan centrats en el seu propi plaer, i al centrar-se en el de l'altre, no se n'adonen del què està sentint el seu cos. Els pot molestar per diversos motius, per exemple, perquè pensin que el plaer de la seva parella només depèn de la seva "potència" d'erecció. Quan el noi ejacula l'erecció es perd (es va perdent), i el cos va tornant a la seva posició natural, d'aquí la seva sensació de frustració (si pensen que el plaer de la parella depèn de la seva erecció).
Hi ha nois que estan tant pendents de no ejacular que poden arribar a gairebé no sentir plaer quan arriben a l'orgasme.
Esperem haver aclarit el teu dubte.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat