Que puc fer perque el noi que m'agrada es torno a fixar en mi?
Hola Elena, mira doncs aquest any al començar el curs va venir un noi nou a la meva classe i des del primer día en va semblar molt guapo i interessant. Al principi no parlavem pero van passar dos mesos i tot va començar, em parlava moltisim per WhatsApp, em trucava totes les nits i ens passavem hores parlant fins que va arribar el día en que vam quedar pero no ens vam liar ni cap petó, vam parlar de moltes coses i jo em pensava que era perque volia anar mes lent ( ja que anteriorment em va dir en plan que volia una relació un pel mes seria.) pero van passar els dies i no em va dir res ni pel móbil ni res. Vaig arribar al Institut i em vaig enterar de que shavia follat a una altre nena de laltre classe que Just ell em va dir que no lo atreia gens aquella nena i que mai faria res. No li vaig recriminar res perque tampoc havia passat res entre nosaltres pero em va semblar una falta de respecte perque ell em deia que nomes voli parlar amb mi i que si anava a tenir algo amb alguna seria jo. Aquell mateix día em va trucar dientme qje mhavia dexplicar una cosa i jo li Déia que ja ho sabia i ell em demanava perdo perdo perdo que va ser un error i que no va pensar en les consequencies ( que hi hauria amb mi) i bé jo el vaig perdonar' Per dirho dalguna manera pero des Daquell día tot ha canviat, estem distants , continuem fent comentaris en plan tontejant a classe pero la noia a la que es va follar segueiz pillada d'ell i ell no es reprimeix en tallari el rollo, sino que continúa. Llavors nose que hauria de fer i aquí ve la meva pregunta. A mi em segueiz agradant i molt. Que hauria de fer? Deixar que fagi la seva vida amb l'altre nena o intervenir i intentar que sigui meu? Aquest dijous es el seu aniversari i la noia li fará una carta i si jo el felicito no li importara una merda en comparacio al que li hagi fet ella, pero tampoc vull regalarli res ni molt menys, que podría fer? Sento que sigui tan llarg pero no se que fer
Mariona Busto

Hola Sari!
Esperem que no et faci res que contestem nosaltres a la teva consulta. Com saps el Consultori de Sexualitat el gestionem actualment conjuntament l'Helena Angel i jo. L'Elena Crespi i la Laia sala se'n fan càrrec del Consultori de Psicologia.
No podem fer res perquè l'altra noia deixi d'estar pillada per ell... pensa que és normal que hi hagi certa distància ara mateix entre vosaltres després del que va passar. Podries aprofitar per parlar-ne amb ell? Com ho veus? Sabem que no és fàcil parlar d'aquestes coses, però fent-ho segurament augmenteu el vostre grau de confiança. Ell sap el que tu sents? Sabem si ell sent el mateix per tu? Tots dos busqueu el mateix?
La nostra recomanació és que siguis sempre tu, que et mostris tal com ets, aquesta és la millor carta de presentació i el que més pot enamorar a algú. Pensa que tu no has fet res dolent i per tant no has de fer res diferent perquè el noi "es torni a fixar en tu", pensa que potser no ha deixat de fer-ho! Sovint li donem moltes voltes a les coses i parlant-ne amb ell pots aclarir què està passant, què sent per aquesta altra noia i també què sent per tu.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat