Quans tipus de penis hi ha , es que no se si li agrada a les noies
Hola,
Volia preguntar-vos si és normal un penis molt gran , o molt petit, o gros , o prim. Li molestarà a les noies , si és gran o si és petita?Quants tipus de penis hi han al món?
Gràcies
Mariona Busto

Hola Bartina!
Doncs com molt bé dius hi ha penis més gran que d'altres, més grossos o més prims, de diferents tons de pell, etc. Si observem alguna cosa diferent en els nostres genitals, o quelcom que ens molesta, sempre recomanem una visita amb el metge perquè pugui valorar si tot està correctament.
La mida del penis en repòs pot variar molt quan està en erecció. Pensa que no hi ha una mida de penis ideal, i la normalitat va vinculada a la mitjana. La mitjana catalana està situada en els 13 centímetres en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 centímetres en erecció, per tant es considera un penis petit aquell que no arriba als 8 centímetres en erecció.
Pel que fa a les noies, has de tenir present que la mida de la vagina per dins és de 8 a 13 centímetres aproximadament, per tant pots fer els teus propis càlculs. Sovint un penis que és massa gran pot dificultar mantenir relacions sexuals.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat