Tinc vergonya
Hola! T'escric aquestes línies perquè cada vegada que quede amb la meua parella ens entra molta vergonya als dos i mai acabem enrollant-nos. A mi ella m'agrada molt i l'estime molt i no m'agradaria perdre-la per el que passa entre nosaltres quan quedem. Tinc por de llançar-me per si no li faig un bon petó i no li agrada. Què deuria fer?
Cristina Albó

Hola Miqueel,
Sentim dir-te que no hi ha uns passos a seguir, que previsible seria tot,
oi? Has de tenir clar que ningú neix ensenyat i per sort no hi ha una
única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que en teniu ganes, que sentiu curiositat i que esteu preparats.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només
caldrà que segueixis els seus moviments i ella seguirà els teus, si vols
acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ella qui
acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et
dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on els dos vulgueu.
Pel que fa a la vergonya, intenteu parlar-ne, és normal sentir nervis i vergonya les primeres vegades però si la vergonya us paralitza, aleshores no us està ajudant. Parleu-ne i veureu que poc a poc aneu veient que no passa res i que és natural no saber-ne al principi.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat