fv avf
Nose si el meu pes es el adecuat ...medeixu 1,70 i pesu 50 kilus,m'encanta fer esport y no m'agrada la menja amb molta grassa , dolsus ni sucs amb gas.-.
Sara Bujalance

Hola anoonimus33! Per la teva alçada el teu pes és una mica baixet, però si sempre has tingut una constitució de ser prim i et trobes bé, no hi ha problema. Que practiquis esport està molt bé i que intentis dur una alimentació saludable també està bé, però recorda que menjar, de tant en tant, greixos i sucres també és saludable! El nostre cos també els necessita de tant en tant, així que tot i que en general no t'agradin molt, si hi ha alguna cosa que sí t'agrada, croissants, galetes... no dubtis en menjar-ne de tan en tant! Si alguna vegada tinguessis molts dubtes sobre el teu pes, parla amb algun adult amb qui tinguis confiança, de cara a que et resolgui els dubtes que puguis tenir. Un petó molt gran!