Com puc fer que es torni a enamorar de mi?
Hola Elena, mira fa un tmeps vaig coneixer a una persona molt diferent a mi, pero que el principi no volia res amb ell, el final quan vaig anar a viure el seu mateix poble, vam quedar i el final ens vam liar, despres de tot aixó vam deixar de parlar.... Hi han dos problemes: el primer es que no ho se si m'estic pillant per ell, perquè fa uns dies, una persona molt important amb va dir una noticia que amb va fer mal ( exlio) i l'altre es que si m'agrada de veritat que puc fer per recuperar el noi del meu poble? es un nen que va de flor en flor i no li agrada repetir amb al mateixa tia, es com molt tiracanyes i l'altre es bastant porrero... no se que fer..
Cristina Albó

Hola albetamm,
És completament normal que si arriba a les teves orelles que una persona per qui vas sentir i vàreu tenir algo, ha estat amb un altre noia, això et remogui.
Per recuperar-lo, no tenim la recepta màgica, però el millor és que puguis parlar amb ell, i fer-li saber què ha passat, o si això et fa massa cosa perquè seria molt atrevit, podries començar a parlar amb ell de nou.
Cap al final de la consulta ens dona la sensació que ens parles de dos nois diferents, potser no hem entès massa el conflicte. Et demanem disculpes si això ha estat així.
Pel que fa al caràcter dels dos nois que ens comentes, el "tiracanyes" i el "porrero", tingues en compte que no tenen per què canviar només pel fet de ser la teva parella, el més habitual és que no canviem. Per tant, valora si vols una relació amb algun d'ells o senzillament és un record del que va ser.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat