Puc sentir atracció a milers de persones?
Hola!
Sóc noia i ara faré els 13 anys. La qüestió és que m'enamoro molt fàcilment. Bueno, no sé si el que sento és atracció o estic enamorada de veritat. No em puc centrar mai en les converses d'amigues, estic sempre mirant cap a un altre costat mirant si hi ha algun tio que estigui bo. No sé perquè, no puc evitar-ho.
Ara mateix estic "enamorada" de tres, i els tres són més grans, una fa tercer i l'altre quart (jo faig primer). No sé que fer, ningun s'ha fixat amb mi. Bueno almenys un, però no crec que li agradi.
La veritat és que jo vull tenir parella, però és que m'agraden taants de nois...
Estic feta un embolic, però sé realment que estic enamorada de tres.
Que puc fer per evitar "enamorar-me" de tants nois? I quin truc haig de fer servir per què els nois és fixin en mi? (tenint en compte que son "malotes".
Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola Anoniima14,
Quina sort tens de poder sentir enamoraments simultanis! L'enamorament és un estat previ a l'amor i és un estat temporal. En
aquest moment, les emocions estan a flor de pell, la persona enamorada
sent coses molt fortes per la persona de qui està enamorat, només pensa
en aquella persona, i sent nervis (o papallones a l'estomac com es diu)
quan està a prop o quan sap que es veuran. Són sensacions i emocions molt intenses, i tothom ho pot arribar a sentir en algun moment de la seva vida!
Per a decidir amb qui formes parella, primer ha de ser un sentiment correspost i l'altre, ves amb compte ja que si només t'enamores de "malotes", possiblement aquestes relacions no seran molt senzilles ja que sovint ens hi emparellem pensant que per amor o per una mateixa canviaran i sovint el canvi mai es dona, o difícilment.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat