Fer-li dits O
D'aqui a pocs dies anire a casa de la meva novia, els seus pares no hi seran i ens volem liar, el que passa es que vam parlar de si ens tocariem un a laltre. Ella vol que li faci dits pero no se com fer-li.
Espero resposta!!
Cristina Albó

Hola Problemes,
És fantàstic que pugueu parlar de sexualitat, del que us agradaria fer i el que no. Quan parleu de "fer dits", no sabem si ho utilitzeu com a sinònim de masturbació, o si realment ho expresseu així perquè penseu que literalment heu d'introduir els dits dins la vagina... La masturbació femenina no té perquè incloure la introducció dels dits dins la vagina, la grandíssima majoria de noies, arriben a l'orgasme o senten plaer, amb l'estimulació del clítoris i del seus voltants.
La vulva i la zona del clítoris és una zona força petita del cos, en comparació a la resta de cos. Pel contrari és una de les zones amb més milions de terminacions nervioses! Per tant, en un mil·límetre les sensacions poden canviar d'agradables a desagradables, però aquestes sensacions només les sent ella, a tu et semblarà que estàs tocant el mateix punt. Per tant, el millor per saber masturbar la teva parella és que ella t'indiqui i t'ensenyi com ho fa, per a poder aprendre com funciona el seu cos. La millor mestra serà ella mateixa!
Per a que puguis ubicar, una mica millor, part de l'anatomia dels genitals femenins, t'adjuntem una imatge:
Esperem haver resolt el teu dubte o si més no, donar-te una mica més d'informació.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat