Què puc fer?
Des de principis de curs, coincideixo a un parell d'optatives amb el noi que m'agrada. Sempre s'asseu al meu costat i quan s'han de fer grups sempre acabem anant al mateix. Em dóna la sensació que utilitiza qualsevol cosa per cridar-me l'atenció. En definitiva, crec que m'està tirant la canya però no sé si correspondre-li o fer veure que no me n'entero. Què puc fer?
Cristina Albó

Hola Anònimaaa,
Si tu li agrades a ell i ell t'agrada a tu, no entenem per quin motiu hauries de fer veure que no te n'assabentes... no és una mica complicat haver de fer veure que no sentim interès per la persona per qui sí sentim interès quan l'altre persona ens mostra interès per nosaltres?
Ens plantegem si tens dubtes d'agradar-li o de si actua d'aquesta manera només per amistat, si el tema és aquest, potser podries "investigar" una mica, pregunta-li si li agrada alguna noia, o parla amb els seus amics a veure si algú et pot confirmar alguna cosa o no, etc...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat