com se que li agradare algún noi ?
Hola
Estic patin assatjament escolar , la gent em diu que soc molt fea i he he passat molt malament per culpa d'aixo .La pregunta es que , algun noi li agradare ?Casi totes les moves amigues crec que son guapes i ja tenen novio , pero jo no n'he tingut perque els nois pensen que no soc guapa , quan en realitat si que hu soc nomes es perque crec que no aparento l'edat .
Pero com hu sabre si algun dia algun noi li agradare i em casare ?
Se que estic una mica alucinant ,pero penso que si ara a cap noi li he agradat es perque mai en tindre
Gràcies
Cristina Albó

Hola Falcó,
Ets molt valenta per explicar que pateixes assetjament escolar, això ja ens diu que ets una persona forta i que te'n sortiràs segur! Esperem que tinguis una bona xarxa de suport a casa, amb amistats i que el centre on estudies castigui actes tant repugnants com l'assetjament escolar. I si encara no has explicat, trenca el silenci! Si entre tots trenquem el silenci podem ajudar a que cada vegada hi hagi menys casos de persones que han de patir situacions com la que has viscut tu.
Sabem que tard o d'hora trobaràs a una persona que t'agradi i no només que t'agradi a tu, sinó que et correspondrà. I aquesta primera parella no té per què ser l'única persona amb qui tinguis una relació de parella, en poden haver moltíssimes més.
I per què sabem que això pot passar, perquè no depèn de si ara es fixen en tu o si has patit assetjament escolar, depèn exclusivament de tu, del teu amor cap a tu mateixa i dependrà d'això que puguis tenir la fortalesa i la valentia de poder conèixer nois que valorin totes les coses bones que tens com a persona (al marge de si ets guapa o no).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat