M'he enamorat i no se el que fer
Fa uns mesos vaig tallar amb la meva ex parella pero la segueixo estimant. Ara estic quedant amb una noia i ens estem liant pero no aconsegueixo oblidar-me de la meva ex. He parlat amb ella i m'ha dit que no vol tenir res mes. I no se que he de fer perquè no li vui fer mal a l'altre noia.
Gracies!
Cristina Albó

Hola stark,
Una ruptura necessita un temps per curar-se, si sents que amb aquesta noia amb la que estàs quedant i us lieu, no sents el que t'agradaria sentir o sents que ella sí que està sentint més sentiments que tu, o que s'està enamorant, potser podries parlar amb ella per fer-li saber el que sents i que ella pugui aclarir-te què sent ella per tu. Potser parlant no evitaràs fer-li mal però al menys tindràs l'oportunitat de poder ser sincer/a amb tu mateix/a i amb ella.
Pel que fa a la teva ex, si t'ha deixat de forma tant clara que no vol res més amb tu i que la vostra història ha acabat, ho hauràs de respectar, possiblement ho passaràs malament però ho superaràs, n'estem segures!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat