No se que fer!
Hola Adolescents,
Soc una noia de 17 anys, i ahir vaig quedar amb el meu novio. En un moment de calenton, ell em va posar dits, però ho va fer tan tan fort i amb tanta passió que em va sortir sang i al final quan vaig anar al lavabo em vaig adonar que se'm va inflar la part interior. No se perque ha passat això però estic preocupada, alguna idea?
Moltes graciies!
Mariona Busto

Hola martiins!
Segurament t'ha passat això perquè "ho va fer tan fort i amb tanta passió" que et devia fer mal... la zona genital és una zona sensible, que s'ha d'estimular amb cura per evitar fer-se mal...
Si veus que passen els dies i segueix fent-te mal, evita l'estimulació durant uns dies, i si no et passa, vés al metge perquè pugui valorar-ho.
La pròxima vegada aneu més a poc a poc i amb més cura. Pots anar indicant-li al teu nòvio com ho ha de fer per tal de no fer-vos mal.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat