Necessito consell
Hola Helena!
Et volia demanar un consell. M'estic pillant d'un professor i necessito parar-ho. Sé que és impossible que surti bé, tampoc ho vull, però no sé com evitar-ho, quan el veig em poso nerviosa i a la classe em fa més vergonya participar. Sé que no és admiració perquè ho he rumiat durant molt de temps. Necessito parar de sentir això abans de que vagi a més perquè per mi és molt incòmode. Sisplau, si em poguéssis donar algun consell...
Moltíssimes gràcies.
Cristina Albó

Hola holahola,
És molt normal sentir atracció i admiració pels professors, però
d'aquí a que passi alguna cosa entre vosaltres hi ha un pas. De fet si
passés ell tindria un greu problema, ja que és una relació il·legal i
una relació que pot arribar a ser molt perillosa, sobretot per la
diferència de rols entre vosaltres.
És molt complicat saber si és admiració o amor. Sembla que ho tens claríssim, si realment estàs enamorada del teu professor, ens sap greu dir-te que per a deixar de sentir el que sents, haurà de passar el temps i t'hauràs de mentalitzar que és el teu professor i que, per tant, no pot passar res entre vosaltres.
Intenta anar a classe i ja està, i quan surtis i ja hagis fet els deures, hagis estudiat o hagis acabat amb les teves obligacions, intenta fer coses que t'agraden, passa temps amb amics i amigues, i busca espais per passar-ho bé.
Tothom hem viscut una mor platònic o un amor impossible.
Un abraçada molt forta i ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat