Com puc enamorar un noi amb el qual ja m'he liat?
Hola!
Voldria saber si podria enamorar a un noi de mi havent-me liat ja amb ell. Ens hem liat ja dos cops, i ahir vam tornar a quedar, ell es va tornar a llençar però no el vaig deixar. Llavors em va començar a fer petons pel voltant de la boca, però quan intentava liarse amb mi ja no el deixava. Ho vaig fer perquè no sé què és el que sent ell per mi, ja que mai m'ha dit que esta enamorat. A mi ja m'agrada liarme amb ell, però ahir vaig fer un esforç i em vaig aguantar. La cosa és... si en realitat no li agrado, quins gestos o paraules hauria de fer servir per agradar-lo?
Gràcies!!
Mariona Busto

Hola!
Com saps que no li agrades? Ens expliques que no saps què és el que ell sent per tu... si no n'heu parlat o no li has preguntat, no ho pots saber... per què no en parleu? Si teniu la confiança per embolicar-vos, també podríeu parlar del que sentiu, no creus? Aclarir i saber què és el que ell vol, t'ajudarà a saber què vols fer tu.
El millor que pots fer per agradar-li és ser SEMPRE tu mateixa, mostrar-te natural i sense intentar fingir ser qui no ets. No hi ha res que enamori més que la naturalitat i l'espontaneïtat de les persones. Si forcem ser qui no som... malament! Així doncs, mostra't tal com ets! Aquesta és la millor carta de presentació ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat