Taca....
Eii, tinc 13 anys i ja vaig fer una consulta sobre aquest tema. Fa uns quants mesos que em surt una taca blanca a les calces i em vau dir que això era el fluix vaginal i que d'aqui poc, potser em vindria la regla. El cas és que encara no m'ha vingut i ara tinc molt més fluix i tinc forts dolors a la part baixa de la panxa. Hi ha algun mètode perquè no noti tant aquest dolors?? Estic preocupada per si em ve a l'institut i que s'em taquin els pantalons, li hauria de dir a la meva mare??
M'encanta el treball que feu!😘😘
Mariona Busto

Hola Anonim44!
El flux vaginal augmenta a l'adolescència i més si aviat et vindrà la regla. Tens 13 anys, per tant estàs en el període d'edat en la qual podria baixar-te en qualsevol moment, però no podem saber si serà ja, o bé d'aquí a uns mesos, o l'any que ve... com veus no podem controlar-ho, per tant intenta estar tranquil·la, i si et ve per primer cop a l'institut, no passa res. Si et taquessis, pots comentar-ho amb alguna professora perquè et deixi anar a canviar-te de roba. Et recomanem que portis a la motxilla un petit necesser amb compreses i tampons per si mai et ve estant a l'insti.
Si tens forts dolors a la part baixa de la panxa, i no millora, et recomanem que ho comentis amb el metge perquè pugui indicar-te a què són deguts aquests dolors i si pots fer alguna cosa per alleujar-ho.
Per últim, si vols parlar-ne amb la teva mare, cap problema! Segur que ella t'entén, ja que també ha hagut de passar per tot això!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns de nou!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat