Van intentar violar-me.
Bona tarda,
per mi fer aquesta consulta és la cosa més difícil que he fet mai. Quan tenia 18 anys, ara en tinc 22, van intentar violar-me. Anava caminant de nit per un carrer desert de Barcelona. Em fa gràcia recordar que em sentia com si estigués en una pel·lícula pel sentiment i sensació de que algú em seguia. Però en el meu cas va ser molt real. Per fer-ho curt, diré que vaig agafar el camí curt al pis on estava amb les amigues i vaig passar per llocs on no havia de passar. La persona que em seguia em va agafar per darrera i com que anava amb una faldilla va aconseguir introduir els seus dos dits dins meu. No va aconseguir arribar més lluny perquè vaig cridar i uns nois que passaven em van sentir.
Va ser una experiencia horrible que no s'arriba a superar mai. La meva consulta no és sobre això. Per això ho he explicat de manera ràpida i sense molts detalls. El que vull dir és que, quan va introduir els dits em va trancar l'himen. Els meus ideals sempre han estat i seran que volia arribar verge i sencera a l'altar. Perdre l'himen va ser com perdre la meva virginitat tot i que sé que una cosa no va relacionada amb l'altre.
Després de quatre anys he aconseguit acceptar-ho, he treballat amb psicòlegs tot i que mai vaig arribar a dir-ho ni als meus pares ni a ningú. Sé que no dir-ho ha estat el millor per mi, he aconseguir superar-ho sense fer patir a ningú i sé que si ho haguéssin sabut no hagués tornat a ser el mateix i no hagués aconseguit ser on sóc avui.
El que vull dir, és que al acceptar-ho vaig començar a disfrutar de la masturbació però mai vaig passar de introduir un sol dit. La cosa està en que desde fa uns mesos que intento introduir un segon dit però acabo amb sang per tot arreu i sense poder introduir-lo. Vaig anar al metge i ja em va dir que no tenia himen però no sé la raó per la qual cada vegada que intento introduir un segon dit acabo així.
Quina creieu que és la raó? També vull demanar perdó per les faltes, escriure això o pensar-ho em fa tremolar.
Mariona Busto

Hola ashleymiller!
En primer lloc agrair-te molt la confiança i que ens hagis explicat el que et va passar fa 4 anys... segur que no ha estat gens fàcil per tu... en el teu cas no explicar-ho a ningú et va anar bé, però sovint no dir res o mantenir el silenci fa que aquestes situacions segueixin pesant en la víctima i no en l'agressor.
Pel que fa a la teva consulta, no sabem a que pot ser degut aquest sagnat que expliques a l'intentar introduir-te un segon dit... pot ser que hi hagi alguna ferida que no acabi de curar-se? Et recomanem que tornis a anar al ginecòleg i li expliquis que sagnes cada vegada que intentis introduir-te els dits. Ell podrà valorar què és el que està passant exactament i dir-te si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat