No sé si tinc un problema a l'hora de fer-ho amb la meva novia
Fa temps que no ho fem quan abans ho fèiem molt a sovint i no va arribar mai a l'orgasme. No sé pas si és per tindre la polla un poc torta (de tamany normal) o perquè em penso que té abstinència sexual. Ho he comentat amb ella i m'ha dit que no li apeteix fer-ho però perquè no té aquest desig, no per més. Què puc fer? És un problema per falta de plaer? És pel meu penis?
Per favor, si pot ser expliqueu-ho amb detalls. Gràcies!
Mariona Busto

Hola  LDS!
Tots els nois tenen un cert grau de curvatura en el penis, i és completament normal. Mentre no impedeixi la penetració o faci mal, no hi ha cap problema! De totes maneres, si aquest tema et preocupa molt, et recomanem que ho comentis amb el teu metge perquè pugui valorar-ho i indicar-te si tot està correctament. Comentar-te, però, que no creiem que aquest sigui el motiu del baix desig actual de la teva parella.
Hi ha hagut algun canvi important aquests últims mesos? Pren algun tipus d'anticonceptiu hormonal? Els motius d'aquesta baixada de desig poden ser diversos, i el que nosaltres et recomanem és que en puguis parlar amb ella (sense pressionar) amb tota la confiança. És important que pugueu trobar l'equilibri en el nivell de relacions sexuals, adaptant-ho a les necessitats de tots dos.
Per últim, recorda que la penetració no ho és tot, podeu jugar a altres jocs sexuals, fer-vos carícies i abraçades, dedicar més temps a la masturbació o el sexe oral, per exemple, potser així el desig torna a aparèixer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat