Viatge a Milà!!!
Hola adolescents.cat!
M'agradaria que m'ajudessiu amb dos temes que m'estan menjant el cap.
El primer és que hi ha un noi italià que m'agrada molt i que estic molt enamorada, el vaig conèixer fa dos anys a Anglaterra i viu a Milà. Ens hem vist dos estius seguits durant tres setmanes. Tot i que no ens hem vist durant tot l'any hem seguit parlant a vegades. Jo crec que ja està superat (ja que després d'ell he tingut altres lios) i que he d'acceptar que viu molt lluny i que no "diré que no" per ell però en el fons sé que ell es l'única persona amb qui vull estar. El pròxim estiu no ens podrem veure així que, fent un gran esforç, he convençut als meus pares d'anar a Milà. El cas és que aquest noi vol que em quedi a casa seva a dormir (la única nit que em quedo a Milà), i no se que fer ja que per una part vull quedar-me a casa seva ja que vull aprofitar al màxim el poc temps que tindré per estar amb ell, però els inconvenients són que els meus pares mai em deixarien quedar-me a dormir a casa seva i els hauria de dir que vaig a casa d'una amiga a dormir i inventar-me alguna cosa. Crec que si ho faig bé podria colar però, val la pena arriscar-se? Ja han accedit a anar a Milan perquè els hi he demanat i crec que es demanar massa però si no em quedo a dormir amb ell després em penediré per no haver pogut aprofitar al màxim.
L'altra qüestió és que si vaig a casa seva probablement acabi passant alguna cosa més que lio, jo mai he passat de la fase 1 (lio) és a dir que mai he tingut relacions sexuals (no m'han fet dits, ni he fet una palla,..). Com se que ell és la persona adient per fer-ho? Que és el que hauria de saber? Com se que es el moment? Ell es una persona molt especial per mi i el nostre vincle és molt fort malgrat ens hem vist molt poc (és una cosa difícil d'entendre) i segurament no el tornaré a veure fins després d'un any o més, segur que ho passo malament quan torni i encara més si hem arribat a fer alguna cosa més... Intento assumir aquestes situacions amb positivisme pensant que si faig tot el possible per veure'l, ho aconseguiré.
Ajudeu-me si us plau!
Mariona Busto

Hola Anonima777!
Nosaltres som partidàries de dir la veritat... si et passés alguna cosa o s'acabessin assabentant que els has enganyat, perdran la confiança en tu! Així doncs, perquè no els hi expliques? Ells coneixen a aquest noi? Els hi has parlat mai sobre ell? Sabem que no és fàcil, però veiem complicat que estan en un altre país, puguis anar a dormir a casa seva sense dir-ho als teus pares...
Pel que fa a l'altra qüestió, la nostra recomanació és anar a poc a poc i no començar la casa per la taulada... és important sentir-se preparada per fer un pas tan important, i fer-ho amb la persona que realment vulguem! Quan una se sent preparada, ho sap. Pensa que per mantenir relacions sexuals cal maduresa i molta responsabilitat. No es tracta d'anar directament a la penetració, i més si encara no tens experiència, adapta el ritme al que tu necessitis i sense presses. Per últim, no oblideu tenir preservatius a mà per si la cosa va a més!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat