M'agrada el meu veí
Estic enamorada del meu veí, pero ell es 4 anys mes gran, tenim un punt en comú, els nostres gossos, però clar no se si li agrado. Necessito consell!
Cristina Albó

Hola lauu27,
És fantàstic si teniu els gossos en comú, potser podríeu passejar junts i anar parlant per conèixer-vos. No sabem quina edat tens tu i quina edat té ell, només ens dius que ell té 4 anys més que tu. Depenent de l'edat hauries de valorar si esteu en moments vitals molt diferents o no, si ell està a la uni i tu a l'institut, o si ell treballa i té unes responsabilitats i tu encara no, etc... Això, si anéssiu a més, podria generar distància entre vosaltres, encara que 4 anys no siguin molts anys de diferència.
Per tant, pas a pas, veure si podria ser viable per moments vitals i conèixer-vos més com a persones, veure si encaixeu o no, etc...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat