forma....
hola, soc un noi de 16 anys i tinc un dubte sobre la forma del meu penis, jo em masturbo i ja fa tens que veig "porno" i veig penis erectes, i tots tenen una forma diferent al meu, tots els penis normals son o rectes endavant o corbats cap a dalt, al inrevés el meu es corbat cap baix, se que de penis hi ha milers de formes pro mai n'he vist com el meu, se que hi ha com una "deformació" en alguns homes que es corba cap al canto, pro el meu fa com un pontet, corbat cap a baix, no tan exagerat com una "U" al reves pro si te una lleugera corbatura cap baix. i aquest problema ma fet dir que no a algunes oportunitats de perdre la virginitat, ja que em fa vergonya ensenyar el penis, em podries explicar si la forma del meu penis es normal, i si puc practicar sexe normal amb aquesta forma de penis,
Gràcies
Elena Crespi

Hola!
Doncs al teu penis no li passa completament res. Pensa que el que veus al porno no és necessàriament el que hi ha a la realitat. El porno normalment sol escollir penis rectes, però a la vida real, els penis són de totes maneres:
rectes, corbats amunt, avall, cap al costat dret o cap al costat esquerre...
Però no prenguis com a exemple del que és un bon penis o el bon sexe del porno... perquè pensa que la porno grafia és ficció: el que passa a la pantalla és fruit d'enganxar diferents imatges. Els actors són personatges entrenats per aquesta feina. Trien un tipus de penis, cossos, pits i genitals femenins concrets... però això no vol dir que siguin normals ni els més bonics.
El cos és diferent en cadascú de nosaltres i els nostres genitals també!
un petonàs!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
@Tarongesenceres - Fbk: elenacrespipsico