Dubte masturbació
Hola, tinc 14 anys i fa poc m'he començat a masturbar. I el que em passa es que començo bastant bé, però quan porto un o dos minuts noto una sensació de molt de plaer i al cap de pocs segons es com si tot el plaer se n'anés de cop i ja no em ve de gust continuar perquè es com si se'm treguessin les ganes.
Això es normal?
Cristina Albó

Hola Anoonimaa,
Poden passar diverses coses, és possible que hagis arribat a l'orgasme i que el teu clítoris ja no toleri la sensació d'estimulació directe, si passa això podries seguir estimulant però no directament al clítoris, acarona els seus voltants, i poc a poc ves apropant-te de nou al clítoris, a veure si les sensacions són diferents.
Si no passa res, quan provis el que t'hem comentat abans, podria ser que estiguessis a la fase de "meseta" de la resposta sexual humana. És la fase que va després de l'excitació i és una fase on l'excitació de l'inici s'estabilitza i si parem podem perdre l'excitació prèvia, però si seguim estimulant i excitant-nos, ens condueix cap a la següent fase, que és la de l'orgasme.
T'adjuntem una imatge per a que vegis les diferents fases de l'orgasme i entenguis una mica millor el que t'estem dient:
La fase de desig pot anar abans o després de la fase d'excitació.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat