celosaaa
Hola, estic molt pillada per un noi major i últimament tinc molts celos d'una noia que sempre va amb ell.
Abans ell em feia mes cas, estàvem més junts i em tractava diferent, però ara penso que s'està enamorant d'ella, se que no és veritat però el meu cap s'està emparanoiant molt i vull silenciar-lo...
Quan els veig junts no ho suporto, a mes demà haurem d'estar tots 3 junts i no vull qe se'm noti malament si li fa més cas. Que podria fer perque no m'afecti?
Cristina Albó

Hola,
És complicat que no t'afecti si sents el que sents per aquest noi. La gelosia, però, no et beneficiarà en res, si rellegim la teva consulta, fixa't que sembla que tot depèn d'ell, ell no et fa tant de cas, ell et tracta diferent, etc... tu sembla que estiguis en un segon pla i això no ens agrada, si aquest noi t'agrada i coincidiu en diferents moments, potser podries ser activa a l'hora de parlar amb ell, de conèixer-lo, i de deixar-te conèixer.
Si finalment es confirma que ell sent alguna cosa per l'altre noia o no, no ho podràs controlar, i si ell no està tant pendent de tu tampoc. Depèn d'ell i és lliure de poder estimar a qui vulgui. Encara que faci mal pensar-ho.
Per una altre banda, la gelosia neix de la inseguretat i de la falta d'autoestima d'un mateix, ja que ens la desperta el pensament de "no sóc suficient per ell/a", "hi ha mil noies molt més guapes que jo", etc... i això parteix d'un/a mateix/a. Estima't i valora't, al marge del que facin els demés amb les seves vides.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat