Em fa por arribar a l'orgasme
Hola Helena!
Porto ja 7 mesos i mig amb el meu novio. Hem fet algunes coses, como la masturbació i ella m'ha fet varis cunnilingus. Pero el problema que tinc jo, es que mai el deixo que acabi la reina amb mi, no se si m'explico, no li deixo que m'acabi de satisfer. Em fa por i molta vergonya arribar al orgasme. Que puc fer?
Gracies :)
Cristina Albó

Hola patata.animal,
Ens agradaria poder preguntar-te què és el que et fa por i què és el que et fa vergonya d'arribar a l'orgasme. Gemegar? Deixar-te anar? El que ell pugui pensar?
Si el tema és el gemec, només dir-te que arribar a l'orgasme i gemegar, no té per què anar lligat. Hi ha persones que quan experimenten molt de plaer criden, fan sorolls
i/o gemeguen, i en canvi d'altres, que són més "silencioses". Expressar-ho o no, no
significa que no estiguin gaudint o que no hagin arribat a l'orgasme.
El nostre missatge és que et centris en passar-ho bé, en gaudir de les sensacions que vagis
experimentant i deixant que el teu cos vagi responent de forma natural
(no podem forçar-ho). Si et ve de gust gemegar, fes-ho, i si no et surt,
no passa absolutament res. El que no hauria d'estar en joc és que tu no et permetis gaudir, si gaudeixes és per a tu, i si no gaudeixes et quedes tu sense sentir-ho.
Parla amb la teva parella si hi ha algun tema en particular que et procupi a l'hora d'arribar a l'orgasme, potser parlant-ho et sents més còmode i tranquil·la.
Una abraçada ben forta i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat