DITS!!!!!! UNA GUARRA ??!!??!!!
Hola mireu, jo hos volia comentar un parell de coses,...
Ja fa temps que em masturbo i em puc posar un dit, però quan em masturbo no tinc ganes de posar-me'l, simplement ''m'acarono'' el clítoris.
Això també és considerat ''fer dits'' o ho és només si te'ls poses ??
També m'agradaria que em diguéssiu altres formes de masturbar-me ja que sempre el mateix és aborrit.... sisplau no em digueu això de no tinguis pressa, ja ho aniràs trobant, perquè ja he provat coses però no m'hn fet el pes. Per això en vull saver més, per provar,....
Finalment preguntar-vos que si és normal que les meves amigues no és masturbin (o almenys no que jo sàpiga), sóc una guarra per fer-ho???
Moltes gràcies!!!!!
Mariona Busto

Hola Nikkilectora!
Si no tens ganes de posar-te els dits, no ho facis. Cada noia es masturba com vol i li agrada!
Es considera fer dits quan s'introdueixen dins la vagina, de totes maneres aquesta no és la via per la qual les noies experimenten més plaer. La majoria prefereixen l'estimulació directa o indirecta del clítoris (que serveix únicament per donar plaer!).
T'adjuntem un vídeo que van fer tres estudiants del grau d'infermeria de la Universidad Rey Juan Carlos amb diferents tècniques de masturbació femenina: https://www.youtube.com/watch?v=8
BOJWa8takY">
BOJWa8takY
Per últim dir-te que la masturbació és una pràctica lliure i íntima que ens permet conèixer-nos molt millor, que ens aporta plaer i benestar, però en cap cas és obligatòria. Cada persona decideix si vol fer-ho no. Per tant, ni ets una "guarra" per fer-ho, ni les teves amigues tenen cap problema si no volen masturbar-se.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat