No se que he de feer!
Hi ha un noi 2 anys mes gran que jo amb el que parlo gairebe fa un any i mig, ens hem liat fins i tot vaig anar a casa seva i casi passen coses mes que lio... La meva pregunta és: que puc fer, ell m'agrada molt pero em va dir que ell es d'aquells tios que es lien sense ningun compromis, el problema es que els dos tenim ganes de fer algo mes que liarnos... Pero no se si fer-ho amb ell ja que no tenim ninguna relació "seria" encara que m'agrada molt. Com puc fer per agradar-li, o si em podeu donar algun consell... Ajuda siusplaau
Mariona Busto

Hola anonimaaa!
Doncs el que pots fer per agradar-li és ser sempre tu mateixa. No podem fingir o ser qui no som, i menys per agradar a algú. Recorda que no podem forçar els sentiments de ningú...
El que nosaltres et recomanem és que parlis amb ell i valoreu si tots dos busqueu el mateix. Si les coses estan clares, tu podràs decidir si vols o no fer un pas més. Si ara mateix ell només vol una relació de "lio", ho has de respectar i decidir si tu també vols el mateix.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat