urgeentt
Doncs a mi m'agrada un noi que ara fa tercer i jo ara faig primer. El cas es que des de que em va començar a agradar, casi tothom del meu curs i alguns del seu curs ho saben. Ell està fart de mi crec, em diu pesada i tot. La vaig liar amb ell perquè vaig aconseguir el seu numero i ns que va passar que el vaig començar a insultar. Jo estava fataal. De veritat que m'arrepanteixo del que vaig fer. I doncs que no ens hem parlat mai més i em te bloquejada al wats i ja no sé que fer perque es fixi amb mi. Faria el que fos pero no el vull agobiar més. I em fa molt de "corte" parlar amb ell en persona ja que esta amb els seus amics. Que puc fer??
Gràaciess
Cristina Albó

Hola Kittipaasa,
Potser si la relació actualment està tan tensa, seria millor deixar un temps per a que les coses es calmin. Si l'has insultat, si ell et menysprea (et diu pesada, et bloqueja, etc...), és normal que no estigueu en el vostre millor moment.
Si més endavant sents que pots parlar amb ell, comentar-li per escrit o en persona que sents haver reaccionat de forma agressiva per whatsapp, fes-ho si ho sents així. També valora que ell potser tampoc no t'ha tractat de la millor manera, no creus?
Una relació és cosa de dos, si no us heu tractat amb respecte, potser és millor ara per ara deixar espai i temps, i més endavant ja veureu què voleu fer o si voleu deixar-ho estar.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat