tipus de vagina
Hola!
volia preguntar-vos si és normal tenir un xixi amb els llavis interiors molt llargs. Vaig estar amb un noi i em va dir que jo era bocata obert. es normal? que significa? agradare als nois? sabran que fer?
graciess
Cristina Albó

Hola yugurtdemaduixa,
De vulves n'hi ha de tants tipus com persones hi ha al món. N'hi ha que
tenen els llavis inferiors més grans que els superiors, n'hi ha que els
tenen molt curts, n'hi ha que tenen el clítoris fora el caputxó, i n'hi
ha que no, n'hi ha que tenen la vulva ben tancada i n'hi ha que no...
T'adjuntem una imatge per a que vegis que de vulves n'hi ha de molts tipus:
Vista 1:
Vista 2:
Aquestes variacions, no tenen per què afectar a les relacions sexuals, ni per a tu ni per als nois. De totes formes, si realment aquest tema paralitza la teva vida,
les teves relacions i sents que està afectant més enllà del moment
d'assumir que ets així, l'única solució seria la cirurgia plàstica, la
cirurgia estètica.
Per que fa al comentari de "bocata obert" d'aquest noi, és una falta de respecte total i absoluta i no té ni lloc ni s'hauria de repetir.
Espero haver-te ajudat!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat