Què puc fer saber si m'agrada o no??
Hola!
Mira, hi ha un noi que és un any més gran que jo i em cau super be, però fa poc em va demanar lio i pos jo li vaic dir que no, perquè no estic segura de si m'agrada o no.
El cas és que m'aniria super bé que em poguessiu dir què puc fer per saber si m'agrada o no. Sas, en plan algun consell per saber-ho o algu. Em serieu de gran ajuda!!!
Merciii i molts petonets!!
Cristina Albó

Hola aannònnimaa,
Ens sap greu però no podem saber si t'agrada o no, això és una cosa que has de valorar tu mateixa. Potser abans de decidir-ho estaria bé que el coneguessis més com a persona, saber com és, quines aficions té, què li agrada, què no li agrada, com és la seva relació amb els seus pares, etc... Conèixer-lo i que et conegui.
Potser si passeu aquest temps junts de conversa, et serà més fàcil esbrinar què sents per ell.
Si ell ja t'ha dit que li agrades, podries plantejar-li l'opció de conèixer-vos? Anar pas a pas?
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat