Algun consell si us plaau
Hola, porto quasi 2 anys amb el meu novio, i m'encanta tant per fora com per dins. El problema es que a vegades encara que tingui ganes per alguna rao li dic que no vull. No entenc el que em pasa parque quan ho fem tot va be, unicament que de vegades no tinc ganes ho li dic que no. Que pot ser?
Cristina Albó

Hola n15,
Dir-li que no a la teva parella si no vols tenir relacions sexuals perquè no en tens ganes o no et ve de gust en aquell moment, no té per què significar que alguna no va bé entre vosaltres.
El desig sexual funciona com funciona, i si no tens ganes de tenir relacions sexuals en aquell moment, no et ve gust o prefereixes fer una altre cosa que no sigui sexe, tens tot el dret de fer-li saber a la teva parella.
Si el que passa és que encara que tinguis ganes, li dius que no vols tenir relacions sexuals, planteja't què signifiques per a tu les relacions sexuals. I què creus que signifiquen per a la teva parella. Parleu-ne si és una cosa que et preocupa realment i segur que us acabeu entenent.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat