Vergonya a l'hora de cridar mantenit relacions
Hola! Sóc una noia una mica tímida i quan mantinc relacions sexuals em cohibeixo a l'hora de cridar quan tinc un orgasme , és a dir no m'agrada expressar-ho, em fa molta vergonya i és una cosa que excita molt al company de relacions sexuals. Podria fer alguna cosa per treure'm aquesta vergonya. A aquesta persona li tinc molta confiança però ni així em deixo anar. Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola ^^,
Potser sents molta confiança amb el teu company, però, encara no tens la suficient confiança en les relacions sexuals com per deixar-te sentir i expressar amb total llibertat?
No et pressionis, si quan tens un orgasme, tu ets de les que gemega fort, potser podries començar per expressar-ho però posant alguna cosa a la teva boca per "amortiguar" el so, un coixí, alguna peça de roba, etc.. Si pots fer això, només caldrà que vagis retirant el que sigui que utilitzis per tapar el so i poc a poc anar sentint que la vergonya disminueix.
És possible que quan comencis a poder expressar-te i vegis que no passa res, que no és dolent, que per a tu és guanyar tranquil·litat i per al teu company és excitant, ho aniràs fent amb més fluïdesa.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat