No se que soc per ell
Tinc un amic amb drets.
Quan ens vam coneixer a 1ESO, ens vam agradar i ens vam estimar un temps pero sense tindre res entre nosaltres ja que encara no teniem confiança com ara pero erem molt bons amics.
El cas esta que quan ell queda amb mi a soles per fer coses sexuals, avans de ferles, com quedem al carrer per trobar el lloc on ferles, tenim una conversa damics, però en el insti no em diu res, ni hen mira(nomes avegades) y com ell encara que sigui molt bon nen, es massa borde i em fa por de interntar dirli jo alguna cosa i q em contesti de mala manera.
Que faig? No vull parlarho per whats ni res daixo perque sempre triu aquet metode i acabem una pica rallats( jo com a menys) i una mica emprenyats. Què li dic per sapiguer si li pasa alguna cosa amb mi? Com li trec conversa? Tampoc vull dirli lo normal de:"que tal?" Ni res daixo perque sospitara i posiblement pasi de mi. Potser son rallades meves pero esque es veritat, no parlem gaire en persona però en canvi per whats si i normalment nomes es per quedar o parlar de coses marranes o dels altres, gairebe mai de nosaltres mateixos.
Mariona Busto

Hola saraa_jc03!
Has de valorar si vols seguir així, o intentar fer alguna cosa per poder parlar-ne, assumint el risc que aquesta conversa pugui canviar les coses entre vosaltres (que una mica aquest és l'objectiu, no?). La nostra recomanació és que en puguis parlar amb ell cara a cara, com molt bé dius tu mateixa. Podries aprofitar alguna d'aquestes trobades que teniu per poder parlar, què et sembla? Segurament ell no s'ho esperi, però pensem que està bé que puguis expressar allò que sents sense tenir por. Planteja't: què és el pitjor que pot passar?
Esperem que en pugueu parlar i que vagi tot molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat