Pares
Hola, fa temps que els meus pares em diuen que estic massa prima, la veritat jo no ho veig així, faig 1,63 i peso 49, el que passa esque quan em sento deprimida no em ve per menjar, però considero que no sóc l'única que ho fa... Llavors, que puc fer? No vull guanyar pés perque sóc baixeta i se'm notaria de seguida, apart de que considero de que dos o tres quilos em sobren perqué tinc "flotadors" i no m'agraden!
Sara Bujalance

Hola spri! El teu pes és correcte per la teva alçada, estàs bé! No necessites aprimar! Sí és veritat que quan estem tristos és possible que ens marxi la gana una mica. Si ens passa això un dia no passa res, però si ens passa sovint perquè sovint estem tristos és necessari que busquem una solució a la tristesa, per sentir-nos millor i per poder menjar correctament. Estàs en època de creixement i és MOLT important que mengis de tot i equilibrat per poder desenvolupar-te correctament. Encara que estiguis tristona intenta menjar, és imprescindible, i parla amb algun amic, familiar, professor... amb qui tinguis confiança per tal de sentir-te més animada. I no tinguis por d'engreixar, menjant de tot, de manera equilibrada, i fent esport habitualment continuaràs en un pes correcte. Molts petons!!