no em sento comoda..
Ajuda. No em sento còmoda amb el meu cos... Em sento "gorda".. a mi me diuen que estic molt bé, però jo m'ho noto. Sobre tot al provar-me la roba. Moltes vegades no sé que escollir perquè amb tot el que em provo, em veig "Gorda"... medeixo 1.67 i peso 60kg més o menys... Què puc fer per aprimar-me? Gracies per l'atenció.
P.D: perdó ficar "gorda" en castellà, però no em surt en català:').
Sara Bujalance

Hola cristti14! Per l'alçada que tens el teu pes és correcte, així que és impossible que estiguis "gorda". Hauries de fer cas del que et diuen els altres, perquè estàs bé! No cal que aprimis! Mira, tenint en compte que el teu cos està bé, no té cap problema amb el pes, és possible que aquesta preocupació que tens pel pes tingui a veure, en realitat, amb aspectes psicològics i d'autoestima, que a l'adolescència és freqüent que passi. Per això et recomano que parlis amb algun adult de confiança, de cara a que t'ajudi a sentir-te millor. Parla amb els pares, un germà, un professor... Ells també van ser adolescents i poden escoltar-te i donar-te algun consell per a que et trobis millor amb tu mateixa. Un petó molt gran!