Ajudaa!
No te mult a veure amb el tema, per m'agradaria liarme amb una persona, per estic molt segura de que a ella no se li ha passat ni pel cap, perque segurament em trobara horribe gorda... Me pots ajudar a feer algoo per a que ell s'adonii que vull alguna cosa amb ell??
( no parlo mai amb ell, cuan el obro pel fb, no me rspon, nomes a lo que ha ell li interese, no es que tingua relacio amb ell, jo faig 2n d eso i ell fa 1 de batx., es pot dir que el conec per uns amics, i ell a mi per m'agerma. El que me va agregar va ser ell, aixoo sii, pero es pot dir que practicament no hem parlatt mai)
Anissa Ouali

Hola Anna, soc l’Anissa, psicòloga de l’IESP. Primer de tot i lo més important, és que si et segueixes considerant horrible i gorda, no t’estàs estimant a tu mateixa, i si no et tractes bé a tu mateixa, com vols que ho facin els altres? D’altra banda, em dius que quasi mai heu parlat, i per tant no us coneixeu, per aquest motiu, et proposo que abans de voler “liar-te” amb ell, seria bo que el coneguessis una mica més per veure si t’agrada. Però també has de tenir en compte que vol dir que ell no respon, has de pensar que t’indica que no et respongui. Espero que haver-te ajudat! Anissa Ouali, @AniOuali o
AnissaOL