Ja no tinc ganes
Fa poc que vaig començar a tenir relacions amb el meu novio. Al pirincipi m'excitava molt i tenia moltes ganes però ja des de la primera vegada ja notava que alguna cosa no anava bé. El que pasa es que no sóc capaç de sentir res mentres ho fem i no ho entenc perquè jo noto que ell si que ho gaudeix. Potser és que la té massa petita? M'he fixat i no ho sembla. Ajudeu-me siusplau, no sé què és el que em passa :(
Cristina Albó

Hola Katiusha,
Sovint, intentem fer les coses al revés, volem obtenir plaer i orgasmes en parella, quan potser encara no ens coneixem a nivell individual a nosaltres mateixes. Potser seria interessant que poguessis explorar-te a nivell individual, és a dir, amb la masturbació.
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Com
veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a
l'interior. Per tant, és fàcil d'entendre que amb la penetració, no
sentis molt de plaer, la penetració pot ser excitant però la gran
majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració. Per tant,
no us ho exigiu.
Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant, no dins.
Intenta descobrir com funciona el teu plaer explorant aquestes zones i poc a poc aniràs coneixent més el teu cos i el teu plaer! Quan ja et coneguis bé, aleshores ensenya a la teva parella com ho fas, o guia la seva mà i el seu moviment quan sigui ell el que t'estimuli.
Moltes gràcies per escriure'ns i per confiar en nosaltres!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat