Enamorat
Hola, sóc un noi de 14 anys bisexual. Aquest any, em vaig canviar de cole i a la meva nova classe, hi ha un noi molt guapo. El cas, es que ara ens portem moltíssim. Me donat compte que l'estímo. Li vull dir, llençarme i liarme amb ell pero el problema es que ell no es gay, i ningú sap que jo ho soc. El altre dia va venir a casa meva i em vaig acostar a la seva cara. Li vaig començar a tocar amb la llengua i ell no va dir res. Cada cop que el veig m'excito i quan em masturbo, penso en ell i miro les seves fotos del instagram. Que faig? M'està perjudican un amor prohibit? M'en oblido d'ell?
Cristina Albó

Hola,
La situació no és senzilla, dir-li a algú d'entrada, sense que s'ho esperi un "t'estimo", pot espantar, llençar-se a una piscina que no sabem si està plena d'aigua o no, té un cert risc, oi? Potser, si ens haguéssim de tirar a la piscina, podríem primer posar el peu per veure si hi ha aigua o no, no creus?
Potser abans de llençar-te de cop a dir-li el que sents per ell, podries "tantejar" el terreny, com veu ell les relacions entre dos nois o dues noies, pregunta si creu que tothom pot sentir curiositat, i concreta-li si ell té curiositat, explica-li què en penses tu, etc... Una conversa sobre orientació sexual amb ell, pot ajudar-te a veure si és una persona amb qui pugueu tenir algo més que una amistat, o si haurà de ser un amor platònic.
Ànims i ja ens explicaràs, tandebo sigui correspost!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat