Que sento?
Hola adolescents! Fa dos setmanes que el meu lio em va demanar sortir i estem sortint. Quan estic amb ell estic moolt còmoda i m'agrada però sento que a ell li agrado més... Em diu coses molt boniques, diu que s'està enamorant de mi, que li encanto... A mi m'agrada molt que em digui això però jo no sé si tinc tants sentiments cap a ell. No vull tallar amb ell perquè m'agrada molt però em fa por que... nose... que s'enamori j en només dos setmanes que portem. Sé que no te sentit però em fa cosa que vulgui anar massa ràpid i em fa ràbia no sentir tant com ell ja que em tracta perfecte. No sé que fer!! Tampoc li vull dir perquè sé que li faré molt mal ja que m'ha di que si el deixés no sap que faria amb la se vida, que s'estamparia amb la moto. Estic preocupada, m'agradaria sentir igual que ell però esque només portem dos setmanes!! Que faig??
Cristina Albó

Hola de nou Merions,
El millor és que no et pressionis, no ets responsable dels sentiments de la teva parella, no pots controlar què sent ell per tu. Viu la situació i gaudeix-la fins que ja no ho facis, i quan ja no t'ho passis bé, no t'agradi la situació, o no estiguis a gust, pren decisions.
Per com ens escrius la consulta transmets com una espècie de bloqueig per comparació, i en aquesta situació no pots ni entendre què sents. Per tant, calma't, no et comparis i relaxa't. No correreu més del que els dos volgueu córrer. Si ell vol córrer més que tu i tu encara no vols fer segons quin pas, només li has de dir.
Cada persona viu i sent l'amor, l'enamorament i els sentiments a la seva manera.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat