Com el masturbo?
Hola, tinc un dubte. Ja he començat a fer preliminars (només m'ha tocat ell) i també hem fet petting però no sé com masturbar al meu nòvio. Quina és la millor postura i com es fa?
Pd: M'agrada molt la pàgina!!
Cristina Albó

Hola Merions,
La millor manera de masturbar a la nostra parella és parlant i aprenent del que li agradi a ell. Per a la masturbació masculina, del que es tracta és de agafar el penis amb la mà i pujar i baixar la pell del tronc del penis, cobrint i descobrint el gland (la part de dalt del tot del penis). Has de controlar la velocitat, la pressió, la força i el ritme, però com no coneixes de quina manera li agrada a ell, ni si algun moviment li molesta o li fa mal, ves preguntant i que ell t'indiqui. Ningú neix après, hem d'aprendre i qui millor per aprendre que la pròpia persona que sent les sensacions de les coses que li fem?
Esperem haver-te ajudat, gràcies per seguir la pàgina i per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat