Em fa mal
Hola, tinc 15 anys i tinc nòvio. Fa do dies em va masturbar posant-me els dits i tocant-me el clítoris i avui hem quedat i tmb ho ha fet. El problema és que quan em toca em fa molt mal, ja sigui posant-me dits o tocant-me el clítoris. No sé que fer, em farà mal sempre? Entenc que al ser verge quan em posa els dits em faigi mal però esque em fa molt de mal que em toqui el clítoris. Mai m'he masturbat jo sola (ja que em fa cosa i no em sento còmoda, ho vaig mig intentar però tampoc em va dona plaer) i ell és l'únic que m'ha tocat. No sé que fer perquè no em fagi tant de mal, tinc molta confiança amb ell i li he dit que em feia una moca de mal però m'agradaria que m'agradés!! Ajuda sisplau!
Mariona Busto

Hola Merions!
Hi ha noies que no els hi agrada l'estimulació directa del clítoris i prefereixen que l'estimulació sigui pels voltants. Per saber com t'agrada has d'anar provant diferents maneres, amb diferents intensitats i maneres d'estimular.
És important que estiguis tranquil·la, relaxada i excitada perquè tot vagi millor, així la zona estarà més lubricada i evitareu que et faci mal. Parla amb el teu nòvio i vés-li indicant com ho ha de fer. Aneu a poc a poc i amb delicadesa.
Si veus que tot i així el dolor continua, et recomanem que demanis hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar si tot està dins la normalitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat