MIDA (NJKENFJKSNJ)
Holaaa tinc una pregunta, he intentat més d'un cop tenir relacions sexuals però el penis no m'entra i em fa molt mal, m'he posat els dits però nomes puc posar-me dos. Em se masturbar perquè se arribar a l'orgasme però tot i aixi la meva vagina no es dona, i els cops que he intentat tenir relacions estava molt tranquila i segura. es possible que la meva entrada de la vagina sigui massa petita i per això no m'hi entri res ni tampons? Si es aixi, no podre tenir relacions sexuals mai?
Gràiciees
Mariona Busto

Hola adolescent!
Estigues tranquil·la perquè la teva vagina, com totes, pot adaptar-se a la mida del penis i aconseguir la penetració sense dificultats. El que hem de veure és perquè et fa mal. Has mirat si la zona està ben lubricada? A part d'estar tranquil·la i segura, que és molt important, també hem d'estar excitades i lubricades, així la penetració és més fàcil.
De totes maneres, et recomanem que demanis hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho. Comenta-li que et fa mal i que no pots ni posar-te un tampó. No tinguis vergonya, quan es tracta de salut no hi ha vergonyes que valguin!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat