Hola
Hola, jo tinc 12 anys i voldria aprimar-me uns quants quilets, jo estic be de cos bueno, estic normal pero peso 64 Kg i mavergonyixo del meu pes, quina dieta adequada per la meva edat podria fer
Kises !!!
Sara Bujalance

Hola Raquelll! Amb 12 anys no has de fer cap dieta per aprimar perquè estàs creixent i és mooolt important que el teu cos rebi tots els nutrients que necessita pel teu desenvolupament. Si et faltessin nutrients podries tenir problemes en el teu creixement. El millor que pots fer per tenir una bona salut i un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide dels aliments) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Tret d'això, no cal que facis res més. Per una altra banda, no t'avergonyeixis del teu pes! Cada persona té un pes i un cos diferents, i tots ens mereixem el mateix respecte independentment de com és el nostre cos, així que no t'has de sentir avergonyida pel teu cos! El teu cos és tan respectable com el de qualsevol altre persona! Un petó molt gran!