Ajuda siusplaau!!!!
Hola, tinc un problema greu!!. M'encanta una noia i estic 100% enamorat d'ella i no li paro de demostrar, ella i jo sóm molt amics, inclús vam arribar a ser Beffos, però no vol res. Diu que m'aprecia molt i que l'importo molt pero que pel fisic no vol tenir res amb mi. Jo estic desesperat i cada cop que la veig al costat d'un tio se'm mengen els celos. També si arribesim a sortir (cosa impossible) com que lo més normal seria que tallesim no vui que acabes malament la nostra relació. Ke faig, ajuda adolescents !!!
Mariona Busto

Hola gere!
Sabem que no és gens fàcil aquesta situació, però el millor que pots fer és respectar i acceptar la seva decisió. Si només et veu com a un bon amic, respecta-ho i gaudeix de la seva amistat. Pensa que no podem forçar els sentiments de ningú, i si ets massa insistent, pot ser que ella se'n cansi.
Si estàs cent per cent segur que entre vosaltres no hi ha cap possibilitat d'alguna cosa més, dóna't temps per assumir-ho, pren una mica de distància si tot plegat et fa patir, i paciència, de mica en mica et serà més fàcil de portar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat