Em sento una guarra
Hola! A veure, explico el que em passa: ahir va ser carnaval al meu poble i vaig coincidir amb un noi que havia conegut l'estiu passat. Ell és amic del nòvio d'una amiga meva, pel que vam estar ballant i jo esava molt còmoda. També s'ha de dir que havia begut una mica, i ballava més contenta. Jo no m'havia "liat" mai amb ningú i li vaig dir perquè li veia les intencions. Al cap d'una estona vam decidir allunyar-nos una mica i vam anar a passejar els dos sols. Vam anar al portal d'una casa i ens vam començar a "liar". Ell m'anava tocant el cul i l'esquena, fins que va posar la mà al davant i va intentar posar-la per dins els pantalons meus. Jo li vaig dir que no i no va insistir fins al cap d'una estona. Ens vam seguir enrollant i ho va tornar a fer. Aquest cop jo no li vaig dir res, perquè en aquell moment no em molestava. Hem va fer dits durant una estona. Després em va demanar si realment era el primer cop que em "liava" amb algú, perquè havia fet moltes coses per ser el primer cop. No hi vaig fer cas, però després em vaig anar sentint com una guarra. Soc una guarra per haver-me deixat fer dits el primer cop que m'he liat amb algú? Si us plau, contesteu-me el més aviat que pugueu, m'estic emparanoiant una mica...
Gràcies!
Cristina Albó

Hola Adolescents.cat,
NO ets ninguna guarra, en aquell moment estaves còmode i et va venir de gust. Les noies no som ningunes guarres per gaudir de la nostra sexualitat, ni per liar-nos amb qui i els que vulguem, aquesta és una visió força masclista de les dones. Per tant, estigues tranquil·la, vas actuar d'acord al que et venia de gust en aquell moment.
Si torna a passar en algun moment, sobretot fes les coses quan les vulguis fer, i no només quan l'altre vulgui fer-les, però no per ser o no ser una guarra, sinó perquè en tota relació hem de fer les coses única i exclusivament perquè nosaltres volem.
Esperem que et quedis més tranquil·la després de la nostra resposta.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat