estic be?
hoola!
mira pos tesplico, io tinc 12 anys i quan tenia uns 10 em van dir que em tenia q aprimar un poc meida 1,48 i pesava uns 50 kg i al cap dels temps als 11 anys vaig veure q pesava 58 kg. al comença linstitut em vaig escomençar a aprimar i ara peso uns 48 kg. i medixo 1,60, estic be? o encara massa gorda?
Sara Bujalance

Hola! En principi 48 quilos per 1,60 és un pes correcte, així que no t'has d'amoïnar i no cal que aprimis res més. Però com que pel que expliques has perdut 10 quilos en poc temps (des de que vas començar l'institut) podria ser que aquests 48 fossin massa poc per a tu. El pes no depèn només de l'alçada i l'edat, sinó que depèn d'altres coses com l'estat de salut de la persona, la seva constitució, l'activitat física que fa... Crec que el millor que pots és anar al metge un altre cop per a que et vegi i miri si estàs bé i et confirmi si aquest pes està bé per a tu. Molts petons!!