Regla(1234567890)
Hola
Voldria saber a quina edat mes o menys se n va la regla.
Esque nomes porto un any i mig amb ella i sempre que em ve estic molt agoviada
Mariona Busto

Hola anonimus!
Doncs l'edat en la qual marxa la regla varia a cada dona, però sol produir-se entre els 45 i 55 anys. Fixa't que el ventall és molt ampli!
Com veus encara et queden molts anys amb la regla, i tenir la regla és senyal de salut! Per què ho vius tan "agobiada"? Què és el que et passa exactament? Intenta descobrir què és el que t'atabala per tal de trobar-hi alguna solució, ja que la regla t'acompanyarà encara durant molts anys.
Si és un tema de dolor o irregularitats menstruals, no dubtis en consultar-ho amb el ginecòleg!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat