És possible
Hola, necessito ajuda, estic molt espantada, ara us contaré el que me passa.
El meu novio i jo vam començar a tindre relacions desde que vam començar a sortir fa un any, quant jo tenia 13 i el 18, si que era un poc minuda però l'estimo molt, el cas es que estos dies me va demanar sexe anal, i vaig aceptar però ara me fa molt de mal lo cul, cada vegada que m'assento i quant cago, ja no se que fer, ell me va dir abans de fer-ho que me petaria l'ano però pensava que ho dia en plan seductor no de veritat.
El meu vei és el meu mestre de matemàtiques te uns 30 i cada vegada que mos trobem per les escales me toca lo cul i me mira molt raro i a l'institut també no se que fer perquè si li dic alguna cosa me podrà suspendre que faig?
Moltes gràcies! Ho sento per les faltes d'ortografia.
Mariona Busto

Hola anonima!
Si segueix fent-te mal l'anus, és important que vagis al metge perquè pugui valorar si tot està correctament. Penseu que l'anus no lubrica de forma natural, com si ho fa la vagina, per tant, és molt important preparar bé la zona abans de fer penetració anal, si no es corre el risc de fer-se mal.
El que ens expliques que et fa el teu veí (mestre de matemàtiques), és inadmissible, i es tracta d'una situació d'abús. Ningú, sota cap circumstància, pot tocar-te el cul sense el teu consentiment i menys sent tu menor d'edat i ell tenir 30 anys. Així doncs, explica la situació a un adult de confiança perquè aturar-ho i estigues tranquil·la que tu no has fet res malament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat