primera vegada aquest cap de setmana!!!! RESPONEUME SIUSPLAU O NESESITO!!!!!!!!!!!!
Tinc un dupte i magradaria que emb respongesiu. Pues mira el problema esque aquest cap de setmanael meu novio be a me casa i els meus pares no estan porto amb el meu novio 7 mesos i tinc 14 anys se que la edad no importa pero jo u vull fer i si u fem tinc por que es cansi o que pot pensar la gent. Si mestima es cansara? La vostra opinio de fer-ho amb 14 quina es?
Cristina Albó

Hola pinkii,
La nostra opinió de fer-ho amb 14 anys, no té importància, és un decisió pròpia, únicament teva i que s'ha de prendre amb maduresa i tenint clares les possibles conseqüències a curt i llarg termini, si alguna cosa no va com espereu.
La nostra recomanació, però, després de llegir la teva consulta és... parla amb ell abans de donar el pas. Fixa't que les teves pors no van relacionades amb el pas que donareu, és a dir, no van relacionades, a les pors de la primera vegada sobre si farà mal, o què fer si es trenca el preservatiu. Les teves pors van relacionades a la teva parella, a si seguirà amb tu una vegada hagueu fet aquest pas o no.
El més important a l'hora de tenir relacions sexuals per primera vegada, és tenir confiança, estar segura de la decisió i estar tranquil·la amb la persona amb qui ho faràs. Si aquests ingredients trontollen, potser és millor esperar.
No cal que comenceu pel final, és a dir, podeu anar a poc a poc, gaudir de la intimitat d'estar sols, però sense tenir penetració. Feu-vos petons, acaricieu-vos, coneixeu el cos de l'altre... no cal córrer!
Esperem haver-te ajudat a aclarir el teu dubte.
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat