AJUDAAA
HOLA SÓC UNA NOIA DE 15 ANYS I NO SÓC VERGE, ESTIC DE LIU AMB UN NOI I D'AQUI A POC HU FAREM PERQUE HI HA MOLTA ATRACCIÓ SEXUAL I ELS DOS TENIM MOLTES GANES DE FER-HO, LA MEVA MARE PENSA QUE SÓC VERGE PERO A MI M'AGRADARIA PRENDRE LES PASTILLES ANTIBABY PER SI DE CAS ALGUN DIA S'ENS TRENCA EL PRESERVATIU, PERO NO SE COM FER-HO PER QUE LA MEVA MARE NO HU SAPIGA, AJUDAAAA GRACIESS<3
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot un consell: quan et vulguis prendre les pastilles anticonceptives hauria de ser quan tinguis parella estable. Tot i que si les vols utilitzar com a doble protecció (pastilles i preservatiu) molt millor. Però si la parella que tens és un lio, no és estable i no teniu proves mèdiques conforme està tot correcte, has de seguir utilitzant el preservatiu, sobretot, per evitar el contagi de les infeccions de transmissió sexual.
Pots anar a la tarda jove del teu CAP o del CAP més proper que tinguis i allà, de manera confidencial, et poden assessorar i facilitar les pastilles.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
@Tarongesenceres - Fbk: elenacrespipsico